16.08.2014

Koraliki Hama

Ostatnio odkryłam koraliki Hama - są to koraliki które układa się na takich specjalnych podkładkach w wybranym przez siebie wzorze a potem się je zaprasowuje i powstają z tego płaskie dekoracje. Można w ten sposób zrobić bryloczek, podkładkę pod szklankę, wisiorek i masę innych rzeczy. Są 3 rozmiary koralików - Mini, Midi i Maxi, ja kupiłam dziewczynkom Midi czyli dla średniaków :) Na internecie jest masę stron ze wzorami które można układać więc wybrałyśmy sobie kilka i je zaczęłyśmy układać. Jest też strona na której można zaprojektować swój własny wzór żeby go potem wydrukować i wykonać - kandipatterns.com/assets/designer_test/, też z niego skorzystałyśmy.

Oto nasze bryloczki:


Niedługo robię paczkę dla Alice i Misji w Zambii więc wyślemy te bryloczki dzieciaczkom z Adopcji Serca. Dorobimy jeszcze kilka bryloczków i mam już też pomysł na kolejne "wytwory" z tych koralików :)

0 komentarze:

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów