12.06.2013

Miś dla Antosia


W niedzielę Antoś miał chrzciny a ponieważ jestem jego matką chrzestną to oprócz prezentu chciałam mu dać coś zrobionego przez siebie tylko i wyłącznie dla niego. Wybrałam tego ślicznego misia ze schematu Amigurumi Bear by Pierrot (Gosyo Co., Ltd), już jakiś czas temu dodałam ten schemat do swojej listy amigurumi do zrobienia ale nie wiedziałam jeszcze komu go zrobię. Po prostu ten miś jest przesłodki i bardzo chciałam go zrobić a teraz miałam dla kogo. Antoś był zadowolony a jego mama chyba jeszcze bardziej ;)

Oto link do mojego projektu na Ravelry:
www.ravelry.com/projects/Moniaaa/amigurumi-bear

2 komentarze:

  1. Ale kolorowy miś :) Nic dziwnego, że się spodobał! Jakiej włóczki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwona i żółta to chyba Kot ale zielone nie mam pojęcia bo to resztki włóczki mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów