8.10.2013

Rękawiczkowe Ewoki

Widziałam w sieci tutoriale jak uszyć zabawki z rękawiczek więc postanowiłam spróbować swoich sił i zrobić takie maskotki. Oczywiście wybór padł na Star Wars i wymyśliłam że zrobię słodkie Ewoki :D (jakby ktoś nie wiedział co to Ewok to tutaj jest link: http://ossus.pl/biblioteka/Ewoki)

Kupiłam 2 pary brązowych rękawiczek i późnym popołudniem zaczęłam je robić. Szycia nie było dużo ale musiałam wszystko sobie zaplanować co i jak ma wyglądać. Ewoki wyszły na prawdę fajnie, dziewczynki bardzo się ucieszyły - też lubią Star Wars, może nie w takim stopniu jak ja ale jestem dumna że moja niespełna 3 letnia córka wie co to C3PO czy R2D2 czy Yoda. Natomiast Kingusia wczoraj mnie bardzo miło zaskoczyła patrząc na czekoladkę na stole (w kształcie kopułki) i powiedziała że "wygląda jak dom Luka Skywalkera" :P :P :P Moja krew!
Oto materiały z którym zrobiłam te słodkie Ewoki:

A tutaj moje ślicznotki tulą nowe maskotki:

Sprawia mi wielką radość gdy coś im zrobię i widzę jak się z tego cieszą :)

1 komentarz:

  1. Prześliczne maskotki - wyglądaja prawie jak filmowe :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów