21.07.2014

Rainbow Dash 2

Oj dzieje się teraz w moim życiu :) Oskarek już jest z nami a ja pomimo tego że teraz na nic nie mam czasu bo ciągle go karmię - straszny z niego obżartuszek - jakoś byłam w stanie zrobić Rainbow Dash dla Oliwki, która za parę dni ma urodziny. Obiecałam jej jakiś czas temu że jej zrobię tą Rainbow Dash więc musiałam dotrzymać słowa :) Robiłam ją głownie podczas karmienia małego - leżał na poduszce do karmienia a ja miałam wolne ręce więc wtedy szydełkowałam. Musiałam komicznie wyglądać z dzieckiem na cycu i szydełkiem i włóczką w rękach :D:D:D:D:D. W każdym razie udało mi się na czas skończyć kucyka ze wzoru który już użyłam dla moich dziewczynek: My Little Pony: Friendship is Magic by Knit One Awe Some.Tym razem użyłam normalnej włóczki i szyełka 3,5 więc kucyk wyszedł normalnych rozmiarów :)



Oto link do mojego projektu na Ravelry:
www.ravelry.com/projects/Moniaaa/my-little-pony-friendship-is-magic-3

4 komentarze:

  1. Śliczny, Oliwka z pewnością będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Wygląda cudnie, jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dużo pracy musiałaś w niego włożyć. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczny kucyk. Żałuję, że w dzieciństwie takiej przytulanki nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów