17.12.2019

Kiermasz bożonarodzeniowy

Jak co roku przygotowuję coś na kiermasz świąteczny w szkole u moich córek, jednak z roku na rok jest tego coraz mniej... To przez brak czasu, poza tym teraz obu dziewczynkom muszę coś przygotować a pomysłów już mam coraz mniej.
Uszyłam dekoracje świąteczne z bawełny jaką jakiś czas temu sobie kupiłam do ręcznych robótek. Bałwanki są z białej tektury z Ikei, czapeczki z kapsułek nespresso, do tego cekiny, koraliki itp. Pozostałe dekoracje są również z kapsułek nespresso i starych koralików od mojej mamy - nic się u nas nie marnuje ;)




0 komentarze:

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów