27.08.2013

Lalki dla Alice i Helen

Jakiś czas temu zaczęłam szyć 7 lalek dla mojej Alice i Helen mojej siostry (to dziewczynki z Zambii które zaadoptowałyśmy w ramach Adopcji Serca). Aż 7 ponieważ Alice ma 3 młodsze siostry a Helen 2 więc razem wychodzi aż tyle. Tym razem bardzo się przykładam do roboty, szyję lalki również ze schematu Gingermelon Dolls ale wolno mi to idzie... Na razie chciałam wstawić zdjęcie tego co już zrobiłam:
Dzisiaj wieczorem mam zamiar trochę nad nimi popracować żeby je skończyć jak najszybciej i wysłać dziewczynkom. Myślę że się ucieszą :)

0 komentarze:

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów