30.01.2014

Kotki dla Ali i Hani

Hania i Ala to dwie kruszynki które niedawno przyszły na świat - córeczki mojej kuzynki. Niedługo ich odwiedzimy więc oczywiście musiałam coś dla dziewczynek wydziergać. Padło na Amineko Crocheted Cat by Nekoyama - kotek wydał mi się przesłodki :) Zrobiłam dwa kotki z wielokolorowej włóczki, razem wyglądają na prawdę jak tęcza ;)



Oto linki do moich projektów na Ravelry:
www.ravelry.com/projects/Moniaaa/amineko-crocheted-cat
www.ravelry.com/projects/Moniaaa/amineko-crocheted-cat-2

5 komentarzy:

  1. Ciekawie wyglądają te kotki. Ja też robiłam takiego kotka ale ze zwykłej, niebieskiej włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kotki :))
    Zapraszam :
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności robisz dlatego zapraszam na http://lililajek.blogspot.com po nominację do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów