2.03.2013

Kucyki pony


Moje córeczki uwielbiają kucyki My Little Pony więc oczywiście postanowiłam im zrobić dwa takie kucyki. Użyłam schematu Crochet Pony Pattern inspired by My Little Pony: Friendship is Magic by Terri Oda ze strony www.ravelry.com/projects/Moniaaa/crochet-pony-pattern-inspired-by-my-little-pony-friendship-is-magic
Niestety za bardzo mi nie wyszły bo użyłam za dużego szydełka, według schematu używałam dobrego ale włóczkę miałam znacznie cieńszą dlatego pojawiły mi się nieładne dziurki i ogólnie koniki są "luźne". Ale dziewczynki i tak były zachwycone i nie zauważyły mojego niedopatrzenia :)

Oto link do mojego projektu na Ravelry:
www.ravelry.com/projects/Moniaaa/crochet-pony-pattern-inspired-by-my-little-pony-friendship-is-magic

0 komentarze:

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów