3.09.2014

Om Nom z Cut The Rope

Moje córcie uwielbiają grać w Cut The Rope - to taka logiczna gra polegająca na zaspokojeniu głodu stworka Om Noma który uwielbia cukierki :) Do dyspozycji mamy liny, dmuchawy, bańki mydlane, przeszkadzają nam pajączki czy piły a do zebrania mamy gwiazdki - trzeba wszystko zrobić w odpowiedni sposób i kolejności żeby stworek dostał upragnionego cukierka. Znalazłam myślę najlepszy wzór Om Noma tutaj: Om Nom (cut the rope) by CyanRoseCreations i zrobiłam dwa śliczne zielone stworki. Nie zrobiłam im dolnych zębów bo wydawało mi się że będą zbyt groźnie wyglądać. Wyszły całkiem słodko :)




Oto link do mojego projektu na Ravelry:
www.ravelry.com/projects/Moniaaa/om-nom-cut-the-rope

2 komentarze:

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów