23.08.2014

Biżuteria z koralików Hama i gumek Loom Bands

Kingusia dostała od mojej koleżanki zestaw Loom Bands - kilka paczek gumek i krosno z szydełkami. Przyznam że nie słyszałam o tym w ogóle ale tak mnie to momentalnie wciągnęło że nawet w nocy jak karmiłam Oskarka, szukałam na Youtube tutoriali jak robić bransoletki :) Kinia też szybko się nauczyła i oto nasze pierwsze bransoletki:


Potem zaczęłam robić dodatkowo kolczyki z koralików Hama w zestawie z bransoletką z wisiorkiem i powstały takie komplety, które zamierzam przekazać na aukcje dla Grzesia:




1 komentarz:

  1. Ja pamiętam jak za moich czasów na koloniach robiłam bransoletki na sznurku :D ehh to były czasy

    OdpowiedzUsuń

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów