1.11.2015

Zestaw Star Wars Crochet

Mam wreszcie mój upragniony zestaw Star Wars Crochet!!! Jest to mała książeczka napisana przez Lucy Collin zawierająca 12 schematów do zrobienia postaci ze Star Wars!!! W skład zestawu wchodzą także włóczki, szydełko, 2 pary safty eyes, igła i wypełnienie potrzebne do zrobienia Yody i szturmowca. A postacie jakie można zrobić dzięki tej książce to: Boba Fett, C-3PO, Chewbacca, Darth Vader, Wicket the Ewok, Han Solo, Jabba the Hutt, Luke Skywalker (Jedi), Princess Leia, R2-D2, Stormtrooper i Yoda.
Już kilka lat temu znalazłam schematy Lucy na ravelry.com, były jeszcze wtedy do kupienia na etsy.co jako osobne schematy i tak sobie planowałam w przyszłości z nich skorzystać. Trochę mi się to odkładanie przedłużyło ale w sumie wyszło mi to na dobre bo Lucy zdążyła w tym czasie wydać właśnie tą książkę którą dzisiaj mogę zaprezentować :)
Już nie mogę się doczekać jak zacznę szydełkować Yodę! I moje dzieciaczki też już się nie mogą doczekać ^_^


0 komentarze:

Szukaj

Blog o jednym z moich hobby jakim jest amigurumi - szydełkowanie słodkich zabawek, ale i nie tylko - ogólnie o wszelkich uszytych, wydzierganych czy wyklejonych przeze mnie "rzeczach".

Pomóż :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 Dolly Donations: Handmade Cute Dolly Award!

Katalog-blogow.pl
zBLOGowani.pl
Polskie Rękodzieło - katalog blogów